fredag 21. september 2007

Ugh, men det e greit

Med kjeks og titals koffein-holdige produkt traska eg motvillig, dog motivert, opp til skolen. Hadde ei liste på lengde med Eirik over ting som skulle ha vært ferdig i løpet av kvelden.
  • 2. utkast reportasje. (æsj)
  • Photoshopinnlevering (uten idè eller påbegynt produkt)
  • Flash-pugging (prøve i morra)
  • Italiensklekse (vanskelig. Fikk 3 italienskark uten oversettelse til norsk. ok.)
  • Norsklekse (Hæ? Fikk vite det for 2 min. sida)
  • Påmeldingsliste til Haustfesten (kan heldigvis vente).
Eg fikk gjort unna reportasjen rimelig fort heldigvis. Det va den eg grudde meg mest til. Photoshop-oppgava måtte eg tenke litt på før eg endelig fikk en idè. Om den e god, e en anna sak. Laga hvertfall "Schwarz Umbrellas" som laga sol når det regna -med bilde av meg på sjølve paraplyen. Hah! Italienskleksa som forresten bla anna består av ei lydfil eg ikkje forstår, veit eg ikkje heilt kordan eg skal gjør. Skal eg pugge på nokke eg ikkje forstår? Eg får vel det. Kvelden er ennå ung. Men etter tre og en halv tima inten jobbing, måtte eg ty til litt blogg-skriving.

Sjøl om livet ikkje akkurat e konge i dag, e det en fin dag å glede seg til i morra. I morra skal eg nemlig til Ålesund. Sundet der ålane bor. Eg skal besøke mine to kusiner, og vi skal spise masse sjokolade. Herrrlig. På lørdag skal eg handle. Eg skal kjøpe meg den grå ulljakka (til tross for mammas argument i mot: "Du har jo allerede tre vinterjakke i ull") og sko til eg skal i femtiårsdag, som forresten òg blir veldig kjekt! Masse å glede seg til framover. Jippi!

No må eg "lese" (tolke ord eg ikkje skjønna) italiensk. Viss ikkje tror eg Ottar blir litt sur. Gleda meg til espresso og Jaffa-cakes i morra tidlig. Ih.
God natt.

Ingen kommentarer: