fredag 14. september 2007

ikkje informativt. bare så du veit det.

Eg føla meg ekkel. Håret mitt står til alle kanta og det føles ut som om innvollane mine gjør det samme. Etter en litt ”late night” i går e eg no så dønn trøtt (og sånn) at eg ikkje en gang merka at høretelefonane eg har på meg ikkje e lyd i. Huska ikkje en gang koffor eg tok de på meg. Har ingen musikk på dataen min, grunna byte av data, og iPoden min ligge godt bevart i sekken. mystisk. De to første timane tilbrakte eg med vår alles kjære Margot, dog ”tilbrakte” e litt overdrevent. Då klokka va kvart på ni (15 min etter skolen begynte) måtte eg løpe ut, og blei værande på the ladies room til klokka va halv ti. Merkelig nok kommenterte ikkje lærer-Margot det. No etter god mat og brun Pepsi fra kantina, føla eg meg mykje bedre. Vi har igjen en time med piraten, der eg ikkje gjør nokken ting. Med andre ord: ”selg deg sjølv”-plakaten går retning vest (Florø. Ikkje bra).

Heldigvis e det Florø i dag. Sjøl om eg såg familien i helga, savna eg de grusomt masse no. Eg angra litt på at eg har gjort så mange avtala i helga, though. Eg e så klar for å SLAKKE, at en skulle ikkje tro det. Når eg komme heim i dag skal eg henge med Stian. Han har eg ikkje sett på minst hundre år og skal tilbringe tid med han i dag fordi eg på lørdag skal jobbe og henge med Hilde som eg heller ikkje har sett på hundre år. På søndaga har eg for lenge sida gitt opp å avtale med folk fordi det aldri blir tid til det uansett (står opp seint, pakking, eting, eting, eting, middag, shalom –Sandane). Oppsummert får eg ikkje heilt det eg vil ha i helga: ei REAL (uttalt på norsk, ikkje engelsk) slakkehelg. Men eg må finne meg i det, for det e min egen feil og eg har dessuten lyst til det.

Okei. Eg sitte fremdeles med høretelefonane på meg (uten lyd). Og det på ingen måte ett opprør mot musikken eller lignande. Eg e bare heilt fjern i dag (meir enn vanlig lzm). No skal eg inn på last.fm og sjekke ut kass musikk eg skal laste ned når eg komme heim.


P.z. Må bare få poengtere at eg blir så SINNSYKT irritert av å kvar gang trykke feil på Docken. Tror eg på en eller anna måte må forstørre Firefox-ikonet så eg ikkje trykke på den hersens adresseboka heile tida. Tvungen Avslutning –TO THA BONE!

5 kommentarer:

Ingvalid sa...

eg føle deg syster

Silkeschwarzen sa...

takk

Frøken Mona sa...

lol. eg og, fo'real

marcel sa...

hello
why don't write a letter to a great personnalitie!
i post your letter
shalom
marcel
jewisheritage

Silkeschwarzen sa...

Eg forstår ikkje heilt. Jewisheritage? :P