onsdag 12. september 2007

onsdag.

Med Bing Bangs fengande rytma dundrande mot trommehinna, sitte eg no og har enda en Photoshoptime med piraten. Vi har fått i oppgave å lage en ”plakat” av oss sjøl. Vi skal ”selge” oss sjøl. Eg ser rundt meg og får auge på engasjerte individ som virkelig legge seg i selen for å gjør nokke bra. Og ka gjør eg? Litt forskjellig. Blant anna Facebook, blogg og (okei då) masse Photoshop. Men ingen plakatprodusering. Pytt pytt. Har tid til onsdag. Dessuten e eg klar til å la den her dagen bli så slakk som overhode mulig! For etter skolen står diktanalyse på agendaen. Har til og med med meg ekstra lunsj/etterskoletidmat som skal kombinerast med rein Andrè Bjerke tolking.

I går va forresten en bra dag. Kai Sindre kom på en liten drop-in til Ingvild etter middag, og sammen gikk vi bort til nokken kompisa av han, som vi fikk kake av. Kjekke folk. Dessuten spilte vi Need for speed. Og ja: eg tapte! Seinare på kvelden va det helligdag med Mariell, Ingvild, Kai Sindre og Meredtih Grå. God kombinasjon og god te. Kapha.