tirsdag 11. september 2007

Shalabaiz

No e det mandag. Med andre ord: dagen eg har gleda meg til sida fredag (not). I helga har eg vært i Førde. Eg kjøpte meg klær, mascara og en hårspray, samt litt klemmer og andre tingester. Familien sov på Sunnfjord hotell (pappa flaug i Førde og hadde gratis overnatting. Pure utnytting av Widerøe, that´s all) og spiste deilig frokost dagen derpå. På lørdag tok eg bussen til Sandane og tilbrakte resten av dagen hos Mona (8 tima) der vi hadde Sex and the City maraton. Herrrlig! På søndag va eg i mitt arbeidsomme hjørne, så eg bestemte meg for å rydde, vaske og fikse. Vasken på badet som eg no i fleire uke har ergra meg over, reparerte eg. Det va i grunn ett ganske omfattande arbeid som blant anna innebar å skru opp begge skapdørene (for å få ut hylla som blokkerte for røra), skru opp røra og ta ut gugg. I tillegg måtte eg skru opp en skrue oppaifra og ned vasken for å få cleana skikkelig Du tror kanskje ikkje at eg en handy plumber girl? Sund. For det e eg!

I dag har vært en god dag egentlig. Samfunnsfagtimane e alltid kjekke. Filmhistorie va ikkje så verst heller, i grunn. Vi såg en italiensk film. MED LYD (tale). Eg e så drittlei av de mangfoldige stumfilmane vi har sett. Yuck! Etter skolen gikk eg og Ingvild på Rema for å handle billigare, til tross for lang spasertur. Eg e og forblir Rema-entusiast. Kan ikkje få sagt det nok. Fine.

I morra tidlig klokka halv åtte skal eg på italienskkurs! Eg gleda meg. Har kjempelyst å lære meg italiensk! Jepp. Det blir bra.

No skal eg analysere litt dikt og jobbe litt i Photoshop. Tror eg begynne med photoshop, eg. Har en liten tutorial på gang her. Elska det faktum at vi har fått CS3. Okå, veit eg e nèrd.

2 kommentarer:

Frøken Mona sa...

ja, du e nèrd

Kristoffer sa...

Italienskkurs faktisk? Ska sei du får hive deg rundt.

"Buongiorno, principessa" :)
(sett La vita è bella?)