lørdag 1. september 2007

Casual fredag

I dag har vært en lang, lang dag. Morningen begynte med at vekkerklokka (eller rettare sagt mobilen) ringte. Eg hadde den på kvart over sju så eg skulle ha tid til å smøre niste. Eg e patriot. Problemet va bare at det va så himla deilig å sove, at eg slumra vekkinga til den va kvart på åtte. Ikkje smart, men absolutt verdt det. Fikk ikkje tid til å smøre niste, men bagen va pakka og klar, så eg hadde likevel god tid til å spise frokost. Kantina var der heldigvis og gav meg føde i skuletida. Ho er ven!

Bussturen gikk ganske så fort i dag. Eg hadde mange filma på iPoden min eg ikkje hadde sett. Så Familyguy og Ace Ventura (re-he-he-heeealy?) pryda den lille skjermen min. Nora satt atter en gang ved min side, og ho fikk meg til å sverge at eg neste gang måtte forhindre ho i å sovne, grunna stiv og ekkel nakke.

Heime i Florø venta ingen på meg. Ikkje en gang Oliver. Han merka sikkert ikkje at eg hadde vært vekke en gang... Tenka vel bare på damene, hingsten, dog han e kastrert og rolig som få. Søt e no han i hvertfall, det skal han ha. Resten av dagen tok eg det rolig og "tok vare på meg sjøl". Har spist pizza, klimpra litt på klaveret og endelig sett Matchpoint, som eg kjøpte for en god måned sida i Sveits. Har i dag konkludert med at det kan være deilig å se film aleine. Skal gjør det oftare. Men ikkje meir i dag. Skal på jobb klokka halv ni i morra. Æsj, men på en måte jippi. Det e jo kjekt. Den største motivasjonen e selvfølgelig fremdeles pengane. Jeppz.

No tror eg eg skal krype til køys snart. Edy Poppy ligge i sekken min og klør i fingrane etter å mate meg med ord. Bra bok, sjuk bok.

Gute Nacht!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gosh, hadde han håret i hesehale?! *Dånepå*

Frøken Mona sa...

Casual friday? kor har eg hørt det hen før?;p