fredag 28. september 2007

Kvinna med dyna

I går va Mariell, Fredrik og eg (og en heil del andre folk fra 2 klasse) på haustfestmøte. Det va kjempegøy! Alle va med på å komme med idea og alle va i moro-humør. Ih. Eg gleda meg til å delta og eg gleda meg til å skrive. For ja, eg e med i skrivegruppa og eg e ansvarlig for kostyme og utstyr til scena. Typisk meg å si ja til alt. Men eg gleda meg!

Seinare dro eg ned til hybelen, der mine to, søte sambuarar hadde ett lite parthey goin´on. Eg blei der ett par tima og hadde det i grunn ganske kjekt. Hummer og kanari, Selje og Bærum. Men grunna mykje støy og høgt antal festglade folk, fant eg ut at eg skulle sove hos Mariell. Då klokka nærma seg halv ett tok eg då med meg dyna mi og gikk. Christian var min følgesvenn og bærte dyna opp heile bakken. Ekte gentlemann (uttalt på norsk). I det samme eg kom opp til Kråkeslottet kom eg dessverre på at eg hadde glømt nøklane mine, ett fenomen som ville komme til god nytte neste morning når eg skulle ned til meg sjøl igjen. Eg løpte ned den lille bakken iført den deilige boblejakka mi med ei kasserolle i handa. Eg fant krem til kakao og forlot folka for andre gang. Då eg endelig kunne slå meg til ro hos Mariell, kom Jostein, og vi (Mariell) laga god kakao med krem. Janne kom med melk. Jostein spruta ho full av krem, nokke som (sikkert) resulterte i grovt overgrep back at the party. Eg fikk sove på den store sofasenga i stua. Deilig. Då klokka blei ti på fire ringte Ingvild meg. Ho leita etter Geir. Han va sporløst forsvunne. Ho leita visstnok etter han til klokka va seks om morningen. I dag tidlig fant vi ut at han hadde campa hos naboen. tupisk.

No e det bare to tima til skolen e ferdig, og eg gleeeda meg til Årdal.

Ingen kommentarer: