torsdag 6. mars 2008

Nei, har du sett.

For inntil eit par dagar sidan trudde eg våren var i gang for fult. Ikkje meir snø, ikkje meir kulde, og mykje meir sol og varme. I går tidlig vakna eg til ei kvit verd. Eg måtte kave meg gjennom høge brøytekantar av teit snø og myse med augene for ikkje å bli heilt snøblind. (Ja, eg veit det skjer på ein heilt anna måte på ekte.) Eg gruar meg til all snøen smeltar igjen. Då kjem det sikkert ei tsunamibølga av overflødig vatn frå snøtida. Hurgh.

Ellers kan eg informere alle og ein kvar om at eg hadde køyretime i dag. På Eid. Det var lærerikt, snøfullt og irriterande. Med sistnemde siktar eg til dei fire telefonsamtalane læreren min svarte på på rad, medan eg køyrde i sentrum og skulle passe meg for alt mogeleg. Fytti grisen så distraherande. Etterpå kom han med: ”Eg gjorde det bevisst for å få deg til å lære og køyre sjølvstendig.” Kiss my natural schwarz ass. Han nevnte ikkje det med ”bevisst telefonsvaring” før eg brakte det på bane då han dynka meg med kritikk for køyringa mi. Eg blei ganske sur, skal eg innrømme, og det skjer ikkje ofte i den samanheng!

I heile dag har eg vore ei real apeslenge og daffa rundt på hybelen min. Etter skulen var eg heilt utmatta, og måtte rett heim for å få meg seng og føde. Kvelden i går vart litt sein, i og med at eg var fast bestemt (opphengt) i å lese ferdig den siste Harry Potter boka. Kjempespanande, dog klisjèslutten eg hadde frykta litt for, dukka opp in the end, after all. Heldigvis kan eg no utan distrakjsonar lese boka vi har i norsk: "Ut og stjæle hester" av Per Petterson. Den er utruleg bra hittil. Full fokus no.

Uansett. Tilbake til min forbigåtte dag. Eg laga meg først av alt ein funky middag eg fekk servert i italia, med squash, tunfisk og hermetiske tomatar. Sjølv la eg til fullkornsnudlar, som forresten var svært tasty. I stadenfor ein middagslur etter maten, måtte eg sjølvsagt plage Geir til døde. Han blir aldri sint, noko som gjer det morsommare for meg, og kjipare for han. Eg slutta og mase då eg fekk Milky Way, og han lasta ned PacMan til Xboxen sin. Resten av ettermiddagen gjekk stort sett i L Word episodar, som i løpet av dei siste nettene har lasta seg ned på macen. Sjølv om Elin og Sonja e way ahead of meg, skal eg nok ta dei igjen. Berre vent til påska. Då blir det maraton i tømmerkottet mitt på Stadt.


I dag skulle eg:
  • rydde rommet
  • vaske rommet
  • lage squashmiddag
  • gjere engelsklekse
  • lese to kapittel i "Ut og stjæle hester"
  • gå på step
  • skrive Italia-rapport
  • slappe litt av
  • sjå 1 episode av The L Word

I dag har eg:

  • laga squashmiddag
  • slappa masse av
  • droppa steppen
  • sett 4 episoda av The L Word
  • lest to kapittel i "Ut og stjele hester" (faktisk)
  • sett på engelskleksa

Ingen kommentarer: