lørdag 29. mars 2008

No er vi komen til laurdag. Allereie. Denne veka har gått kjempefort. Eg kan eigentleg ikkje heilt hugse kva vi har gjort. Ikkje stort trur eg. Sånn skulemessig altså. No sit eg til sengs med dataen på fanget og høyrer Disney soundtracks. For augenblinken er det Poccahontas som fyll den stille hybelen: "Hea-Hea-JappindeheheA", medan eg lastar ned ein manglande episode L Word. Deilig slakkedag. Eg har nett spelt mario på 123.spill. Der har eg ikkje vore sidan barneskulen, då vi hadde ein kassedata ståande bakerst i klasserommet. Det var eit morosamt gjensyn.

Eg skulle eiegentleg skrive om bursdagen til Sonja, men eg orkar ikkje. Ikkje fordi det ikkje var kjekt, for det var det. Veldig. Men eg orkar liksom ikkje å skrive slikt eit handlingsreferat akkurat no.

Eg gler meg sånn til måndag. Då skal eg i praksis. Eg skal vere utplassert i ei grafisk desgin bedrift som heiter Ramsøy Design, og der skal eg vere i tre veker. I går sendte eg ein "bekreftingmail" til dei, for å få stadfesta at dei ikkje hadde gløymd meg. Dei virkar så kjekke!
Mailen eg fekk att går slik:

Hei Christine!
Me ser og fram til du kjem på mondag, det vert spennande.
Ryng meg når du er i nærleiken, eller på ryngjeklokka til kontoret.

Ha ei god helg!


Hihi!! I perioden skal eg bu hjå fadderen min, Bodil og familien hennar. Det trur eg blir veldig koseleg. Bodil og mamma gjekk på Firda saman, og var BestFriendz4EverLzm. Diverre har dei ikkje helde kontakten så veldig dei siste åra (10 åra?), så eg har liksom ikkje fått sjansen til å verte skikkeleg kjend med verken ho eller dei andre. Men vi har det alltid veldig kjekt når vi ein gong i århundret møtast då, så eg trur dette skal gå knirkefritt og finfint.

No skal Geir spise frokost. Så skal vi se Scrubs sammen. Så skal vi få med Ingvalidiumet og rydde rekehybelen.

Ingen kommentarer: