mandag 17. mars 2008

Påskekrim

Eg sit på kjøkenet i min eigen heim. Klokka er halv eitt, og rundt meg er det fullstendig ro. I alle fall til eg vert forskremt av ein viss Darth Vader lyd frå vaskerommet, sju meter frå kjøkenbordet. Eg snur meg, og ser ein breiskuldra mannssiluett halveges bortgøymd av dørkarmen. Eg skal til og skrike, men tenkjer at eg ikkje vil skremme Oliver, min kjære katt. Då eg for andre gong ser etter, oppdagar eg at det berre er ei av dei titals uniformskjortene til pappa, som er hengt opp i gardinstanga. Lyden anar eg ikkje kvar kom i frå, however. Men men. Eg er aleine, men ikkje husredd. Vanlegvis. Ikkje no heller, for den del, når eg utan drama løyste siluettmysteriet. Dessutan ligg bror min, Daniel under spisebordet på stova. Han sovna der medan han leika med ein elektrisk kosebjørn. Han er seksten bai de wei.

No er påska i full gang. Eller ikkje sjølve påska, men palmehelga. Og det er jo greit. Eg skal nyte all fridomen og tida til å slappe av og berre ta vare på meg sjølv. Hilde kom heim på fredags kveld, og vi har vore med kvarandre kvar dag sida. Deilig. I løpet av tida, har eg på ein eller anna klart å overraske ho med mine kokkekunstar, som eigentleg ikkje er noko anna enn billege kopiar. Bortsett frå spaghettien. Den er faktisk min. Og eg seier det igjen (, Ingvild) eg er god på sausar.

No har eg dei siste femten minutta sett på videoblaggar. Kvaliteten på dei forkjellege innslaga er veldig variert. Men det var morosamt å sjå på video i stadenfor bilete og tekst, sjølv om det òg er kjekt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sidan eg lovte på torsdag at eg skulle kommentere eit innlegg ein gong, kan eg jo ønske deg ei god påske;)

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.