torsdag 27. mars 2008

Trøyttleik (?)

No har eg site i fleirfaldege timar til sengs berre på grunn av den dumme prøva vi har i morgon. Eg har sjølvsagt ikkje lese dei resterande kapittela i "Ut og stjæle hester", som òg er til i morgon, for ikkje å nemne engelskleksa.  Gruff, for eit liv. On the bright side har det vore sol heile veka (tysdag+onsdag), og det gjer meg godt. Håpar det vert fint i morgon òg, for då har eg ingenting eg skulle ha gjort, bortsett frå å få byte vakta mi på Rema kommande laurdag. Interessert? Det er ei gullgruve, eg seier det berre. Men eg har diverre meir lyst å få med meg bursdagen til Sonja. Det blir ein potensiell (sidan eg berre kanskje kjem. buhu) superkjekk kveld. 
Etter desse langdryge timane med intens pugging. La eg meg ned på den kvite senga mi og høyrte på Bob Dylan. Med inspirasjon frå Geir, visstnok. Eg høyrte han gjennom veggen og vart sjalu. Måtte herme liksom. Uansett; det var ikkje mitt poeng. Poenget var, at etter eit par avslappa minutt, vart eg likevel litt nyfiken, og måtte hale fram macen min. Berre for moroskuld, gjekk eg inn på Photobooth, og fann fort ut kvifor veslesystera mi hadde vore så gira på å få låne den i påska. Ein liten smugkikk frå galleriet får du her:





Takk, og god natt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul blogg du har! :)

Anonym sa...

HAHAHAHAHA! Eg ser deg i ho, seriøst :D