torsdag 26. juni 2008

kort oppsum. trøtt lzm. gidd ik mer lzm.

4 dagar i florø: prison break, regn, kosevenna, tannlege (4 hol -> måtte booke to nye timar for å få totalrenovasjon. blæ), pizza hos tante, sol, pakking til roski, prison break, sakn-meldingar til resten av familien som er i det sveitsiske land; sveits (med 30 varmegrader, ost og fjell), klimpring på klaveret, mat av ingenting, prison break, altfor kosesjuk oliver (katt) = flott (flått, fløtt) all over.

med andre ord: chill dagar med mykje stress.

koz klemz gid og sånn.

8 kommentarer:

3-2-nuz sa...

Kva spelar du når du klimprar på klaveret? :D

Silkeschwarzen sa...

Ehe... Det blir mest blading i sangbøker og litt besifring her og der. Eg har det nydelegaste pianoet, og blir tung om hjartet når eg tenkjer på at eg ikkje får brukt det godt nok lenger. :( Eg har ikkje øvd på to år ca. Æsjbæsj.

Nøve sa...

Eg har byrja å sjå på prison break. :D Go me lzm.

Anonym sa...

Det første som slo meg på jeg kom inn her på bloggen var : for et design! Drit kult! Og det er ikke ofte ejg bruker ordet som egentlig omtaler avføring om noe positivt, men det gjør ejg nå. Noe du bare må ta som et kompliment, tipper jeg..

Likte innleggene dine og fikk lyst til å legge deg til som venn slik at jeg kan følge med på evt nye innlegg, men jeg ant ikke helt ut hvordan det gjøres.

Jaja, creds to u!

Anonym sa...

eg saknar deg eg.

Valkyrje sa...

Awh, så kos. :)
Følte Prison Break gjekk igjen. :P

Anonym sa...

jeg har aldri sett på prison break. eller jo, det var en løgn, jeg har sett en episode eller to men aldri fulgt med :P jeg pleide å ulike det fordi det alltid dytta vekk bones. pft.

Silkeschwarzen sa...

nøve: go you, lzm. elsk elsk. <3

african queen:tusen takk, det var kjekt å høyre :) og det tar eg absolutt som eit kompliment! korleis du legg nokon til som ven på blogg.no kan eg nok ikkje svare deg på. men eg likte din blogg òg, så då kan vi kike om-ein-annan. :p

hjartesmil: eg saknar deg òg.

poirot: absolutt. prison break er eit dekkjande stikkord for den veka.

vutarie: hehe! ein opprettar lett eit hatverk til seriar som tar over for andre du fulgte med på fyrst.