tirsdag 3. juni 2008

Lukke på jord

I dag er eg berre lukkeleg. Vi er ferdig med den siste prøva frå månaden som kan samanliknast med skjærsilden. I går (sundag) var eg så lei, eg trudde eg skulle visne. Når vart heilagsundag gjort om til lesesundag? Er det ikkje meininga at helg skal vere helg? Med null motivasjon i kroppen, (tvert i mot kjeks) er det ikkje så lett å lese om økonomisk og kulturell globalisering uansett. Dei to kapittela vi skulle ha prøve i, byrja eg ikkje å lese på før klokka var halv ett om natta. I tillegg klarte eg sjølvsagt å forsvove meg til skulen. Himmelsk! Men eg rakk prøva då, heldigvis... Eg klarar ikkje å tenke karakterar lenger. Kanskje etter sommarferien, men no er eg klar for eit nytt, fint liv i mange lysår framover.

I dag har eg berre slappa av, spelt volleyball, sola meg og bada (!!). Det var årets fyrste i fjorden, og det var deilig! Eg trur Sonja fotograferte:

Eg har nettopp sett verdens fyrste episode av Alley McBeal med mine to, kjære sambuarar, og alt er fint. No høyrer eg introen til Toto sin "Africa" på ny og ny og ny. Mariell introduserte meg for denne songen, og eg likar eigentleg berre introen og alle mellomspela som er av same slag som introen. Veit ikkje kva det minnar om, men ...ahh.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sorry if I commented your blog, but you have a nice idea.

Anonym sa...

Nice bakgrunn du har fått deg!

Valkyrje sa...

Gratulerer med vel overstått prøve. :)

Silkeschwarzen sa...

ü og Poirot: Takk :)