torsdag 5. juni 2008

Eksamenspjatt

Ja de, då er det endeleg eksamenstid for oss på medielina. Dagen i dag har gått til førebuing, der råmateriale som bilete og tekst har vorte innhenta. I morgon skal eg redigere saker og ting og ende opp med to sluttprodukt: ein plakat og ei brosjyre. Tema var reklamekampanje, og eg (+ to andre med same oppgåva), skal reklamere for det flotte tilbodet "Trygt heim for 50 kr" eller noko sånt. Vi får berre klisjèoppgåver. Sist gong skulle eg lage ein TV-reportasje om "open skule"her frå Firda. Alle oppgåvene har sjølvsagt "ungdom" som målgruppe. Litt keisamt, men like greitt. Så slepp vi å tenkje så grundig over akkurat det.

Som eit p.s. må eg berre legge ved eit ganske dagsbeskrivande bilete av meg. Polarbrød har hatt hovudrolla på denne søte torsdag. Eg har snart ete tolv...

5 kommentarer:

Ulrikke sa...

polarbrød smaker jo inmgenting jo..

Silkeschwarzen sa...

Jo, dei smakar bollar. Og bollar er godt!

Anonym sa...

du er nydeleg, beibigris. <3

Valkyrje sa...

Haha, nice. :P

Og Polarbrød er NAM!

Silkeschwarzen sa...

I AGREE! :D