søndag 15. juni 2008

PIKNIK

Hadde livet vore ein piknik, hadde eg vore uavbrutt lukkeleg. Mat, godisfolk, koz og klemz, og sjølvsagt sol, maur og lydar. Same frå kvar. Piknik kan ein forresten gjennomføre overalt. Har ein dei tidlegare nevnte elementa er ein sikra ei hyggjeleg stund om ein befinn seg i ein skog, grøftekant eller rasteplass.

Klokka halv ni har eg noko kjekst å sjå fram til: PIKNIK. I dag har eg lagt sjela i forarbeidet og laga eit parasolltelt. Akkurat no sit eg her mutters aleine, og nyt dei flagrande teppa som heng ned frå parasollen akkompagnert av Lykke Li. Herleg. Sola er framleis litt varm. I alle fall no når eg tok på meg tjukkesokkar. Om snart kjem deilige florøfolk, og gulrotkaka frå mamma står klar til bruk oppe på kjøkenet.


7 kommentarer:

3-2-nuz sa...

Kva er det eigentleg med mauren som gjer at du forsvarar plassen hans på piknikteppet?

Silkeschwarzen sa...

Han er fin ute, tykkjer eg. Inne vert det mos. :)

Valkyrje sa...

<333 til både telt og Lykke Li. :D

Anonym sa...

Hoh, jeg gleder meg som en gal til Roskilde. Cocorosie, Niel Young og alle de andre jeg enda har igjen å oppdage.

Piknik er gøy. Og festival er en eneste lang piknik, hurra :)

Anonym sa...

Å så superKJEKS! Lage ein sånn på Roskilde kansche?

Silkeschwarzen sa...

Poirot: Eg veit <3

Karoline lever: Roskilde Roskilde Roskilde! :D +piknik.

Fredrik: JA!

Matilde sa...

super-tyggismannen brukte de to meter tyggisene, cola smak for å være helt nøyaktig. Det eneste minuset er at den blir litt klissete...

Piknik er seriøst herlig! Lykke Li og beirut + piknik gjør sommeren min komplett :)