lørdag 21. juni 2008

Kèp, hamburger og tøffe typa

Sommarferien har endeleg tatt til for fult, og i dag er det faktisk laurdag. Dei siste dagane har eg heile tida tenkt at det anten er sundag eller laurdag, og at skulen kvar augneblink skal sprette opp i trynet på meg. det har den foreløpig ikkje gjort, og eg byrjar å tenkje: "kanskje den faktisk ikkje gjer det før om åtte veker?" Og det er jo i bunn og grunn sant. Så ChriZ: FACE THE TRUTH.

På onsdag feira Fredrik gebursdagen sin, og valde å selebrere med ein kèpfest. Eg kledde meg ut som Kép i eigen person, og vil seie eg lukkast. Elles hadde vi litt av kvart: RidderKép, RaddisKép, SølvKép, HårKép etc. Ein liten kjip ting som diverre skjedde var at eg myste fotokameraet mitt, og finn det ikkje att. Om nokon, mot all formodning skulle tatt det med seg, pliz gi det tilbake. TaCk. Då kan eg poste litt kèpbilete. Dei var nemleg morosame.

I går kveld tilbrakte eg og besøkande Oda frå Florø, heile kvelden på Glopperockområdet i hamburgerteltet. Vi selde hamburgarar så det fauk etter. Klokka to kom vi heim til rein hybel fettluktande som vi var. Likevel var det verdt det, for vi fekk billettar til dagen i dag, som faktisk betyr alt i verda. Kvart på åtte er Big Bang på scena, og eg er ja-men òg klar. Det vert ikkje verre av at etterfølgaren er Madrugada. Jippi.

Roskilde nærmar seg med stormskritt, og eg og Fredrik er godt i gang med planlegginga. Vi skal vere teltbudz, og har vald å kalle teltet vårt for "tøffe typa". Ved sida av tittelen har Fredrik teikna vår oppfatning av ein "tøff type". Vi vurderar sjølvsagt òg å gå rundt heile festivalveka med ei dongerijakke over skuldra + skinnskjegg, men det kan kanskje verte litt travelt. Så vi vurderar å ikkje gjer det òg.



Om nokon vil besøke campen vår, kallar vi oss "Spenene". Kom kom!

7 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jeg må finne på navn til teltet mitt au. og sommerferien er fremdeles laaaaaang og uferdig :D heldigvis

Valkyrje sa...

FEEERIIIEEE!


Men eg skal jobbe. =/

Anonym sa...

Takk for kommentaren :)
Egoistisk er jeg, ja. Men jeg ville ikke kallt meg selv for dum, men sånn er det. Vel, jeg mente ikke innleggmessig. Jeg mente å si at så lenge folk ikke prøver å presse sine meninger på meg, så går det greit.

Anonym sa...

miss yew

3-2-nuz sa...

Kep 4evah. Du var den absolutt mest autentiske kepen av dei alle!

Silkeschwarzen sa...

Vutarie: Please do. Og sommaren er så herleg og sovnlaus.

Poirot: Du har vel litt fri òg vel? Elles blir eg trist. :/

Hjartesmil: miss yoo tu.

3-2-nuz: Takk, raddiz!

Valkyrje sa...

Uhm, ja, to veker eller så. :P