fredag 5. oktober 2007

Holy Friday

To tima til det e skoleslutt. To tima til det e ferie. To tima til eg skal sette meg på bussen heim til fagre Florø. Eg gleda meg stort. Spesielt til å møte igjen Hilde og Daniel. Har snakka med Daniel på telefonen de siste to dagane. Av og til glømme eg bare å kontakte han, og det samme gjør han òg, tror eg. Men når kontakten først e oppstått, blir den vedlikeholdt ei stund framover. Det e fint. Det e så søtt når han ringe, uten å ha en baktanke, men bare vil prate med meg fordi eg e kul. Vi skal henge masse i ferien. Eg skal lese ferdig "Døde menn går på ski", også skal eg begynne på novellesamilinga til Frode Grytten. Eg skal slappe masse av. Men eg skal jobbe litt òg, så eg får litt gryn. Ute e det fint vær, nokke som ikkje e heilt uvanlig på en fredag. Då e det ganske kjekt å reise med buss. Har forresten store plana om å se Family Guy the Movie på vei heim. Ah. No e det tre uke sida sist eg va i Florø. Det e lenge! Men på den andre sida e det mykje kjekkare å komme heim då. Mamma sa vi skulle lage nokke godt i kveld og at ho skulle kjøpe inn ka enn eg måtte ønske. Ih. Tror eg går for gryteretten til ho Ellen. Den e go´.
Har ikkje så mykje meir å skrive no. Gleda meg bare til ferie.

Ingen kommentarer: