mandag 22. oktober 2007

Fredag:
Kom heim etter skolen og laga meg en grandiz (bare for å støtte opp under teorien om høgt pizzaforbruk blandt hybelbeboera). Eg va så trøtt som aldri før og trodde heilt seriøst eg skulle sovne ståande (sånn som hestane). Etter mykje kluss og drit med dataen min, ringte eg no endelig forbrukerrådet der eg fikk bekrefta at Elprice e nokken snika. Etter stort pizzainntak la eg meg i mi deilige seng og sov i to tima. Første gang eg har gjort nokke lignande. Litt seinare såg eg og Geir Idol sammen og blei holdt med selskap av Kristine og Janne som sjølvsagt hadde med seg ei flaske rødvin. Eg bladde opp vaniljeis og peanøtte, og alt av deilig. Etter jobb kom Mona ned til meg, og planen med banana split blei gjennomført. Vi såg Blood Diamond og hadde det koz.

Lørdag:
På kafè med Mona klokka halv ett. Svært koselig. Då eg kom heim hang eg bare med Geir og chilla. Vi satt på rommet hans og spiste snop då plutselig nokke dukka opp i vinduet: En blå lapp i ei snor. Vi såg litt nærmare på den og la merke til at det stod "HEI!" Deretter begynte en lang samtale mellom meg og Geir og Janne og Kristine som bor i etasjen over. Vi sendte opp snop og fikk tilbake kondoma. Det va gøy! Etter ei stund blei vi sultne og gikk for å handle. Ettersom eg skyldte Geir en rekemiddag, kjøpte vi det og spiste med fryd ved vårt søte kjøkkenbord. Då klokka slo sju, kom Janne, Kristine og Kjetil ned til oss med eplekake, sjokolade, kjeks og vin (sjølvsagt). Vi tente masse lys og hadde det kjempekoselig. Det kom meir og meir folk, og hybelen blei fullare og fullare (gjestane kanskje òg). Etter ei stund kom og Fredrik med hans disiplar. Han hadde med seg joghurtkake. hih. Den va namz. Janne skulle utpå kvelden ha med med inn på Willis, men ettersom eg ikkje hadde nokke gyldig ID, sa jo det seg sjøl at det ikkje gikk. Eg måtte gå. Det samme skjedde seinare. Den blonde vakta va nazi.
Då alle skulle på Prix for å få seg mat, joina eg og Ragnhild og stilte oss i den lengste køa nokken gang. Då vi endelig kom fram, skulle vi jo egentlig ikkje ha nokke fant vi ut. To teite mannfolk som stod bak oss i køa syns det va uendelig morsomt, nokke som resulterte i at Ragnhild utøvde sine nylig lærte karateøvelsa i praksis. De syns alt vi sa va dødsmorsomt og de kjøpte til og med fox til oss. Elendige folk. Den sure ekshybelverten til Mariell satt og såg på og blei enda meir cranky då vi sa han va taper fordi han spiste aleine. uff da.


Søndag:
Vokna til bombehus og hekseskudd. Geir hadde hekseskudd altså. Heldigvis kom nokken gode hjelpera og vi shina huset på null komma niks. Etterpå va det full oppdekning med heimelaga syltety, scones, espresso, levande lys og musikk. Ah. Eg elska frokost.
Resten av dagen daffa eg rundt i pysjamas og såg enda en film med Mona og Oda. Då magen atter en gang va begynt å bli tom, va det ned på Mona Lisa for Kebab. Den e så god! Desverre blei det litt for masse av det gode, så eg tok på meg joggedressen og løpte en tur. Den perfekte helga blei avslutta med en god, gammaldags telefonsamtale med Hilde som eg ikkje har sett på tusen år no. æh.

Ingen kommentarer: