onsdag 17. oktober 2007

Eit vått liv


Regn, yr, høljing, nedbør. They all lookalike! Dag inn og dag ut. Æsj. En kan jo sjølvsagt spør seg sjøl: Kor mykje betyr litt regn når du har mat og kjærlighet? Men eg skal si deg en ting, frøken snusfornuftig: "det e ikkje deilig å bli våt på fotane...eller buksa". I mitt tilfelle e det buksa det står på. Eg har nemlig ett par ganske vanntette ekkosko eg bruka klokt, til tross for "mann i lakksko"-look. Det som e litt kjedelig e at det i disse regntunge dager blir lite variasjon i skoveien for min del. Eg kan ikkje en gang bruke de lilla middelalderskoa mine. Eg skal love deg, det e trist. Når det komme til våt bukse-problemet gidde eg liksom ikkje å ta på meg regnbukse kvar gang eg skal ut døra. Det hadde bitt pez. Dessuten har eg ikkje regnbukse for øyeblikket, og eg gidde hvertfall ikkje å ta på meg boblebuksa mi. Fjorårets skikort henge fremdeles på broka, og det hadde sett litt rart ut.

I dag e det onsdag, nokke som vil si at det no e tredje dag på skolen etter den deilige ferien (DEILIGE FERIEN, må bare understreke det). Dagane har gått fort, men likevel føles det ut som om ferien va for leenge sida. bah. I dag e det atter en gang ("our beloved") Q-film som står på agendaen. Dagen i går va like produktiv som dagen før. Eg satt og leika meg i Photoshop store dela av dagen. Etter storefri fant den lille gruppa vår ut at vi kanskje skulle gjøre nokke likevel. Vi jobba heldigvis litt effektivt og fikk skreve ferdig nesten alle tekstane til brosjyra.

For å gå over på ett hyggeligare tema, kan eg med glede fortelle om det koselige skrivegruppemøtet eg va på i går. En flokk fra drama, meg og Mariell fra media og ei fra allmenn va i går vitne til planlegginga av ett forrykande haustfestprogram. Saiko, usaiko og morsomme idea blei skreve ned, og eg tror virkelig vi e havna i rett spor. På den måten befant vår lille flokk seg i den fine stua til Irlinn, knaskande på Jaffa-cakes. ahmm. Eg tror det blir en BRA haustfest.

2 kommentarer:

m. sa...

Gled deg til vinteren. Mmm, slaps. <3

Ingvalid sa...

eg føle deg på den pirat greie
a.