fredag 19. oktober 2007


Bare 9,5 minutt til det e HELG! Eg har bestemt meg for å være igjen på Sandane i helga. Slappe av og beholde roen til søndags kveld. Eller kanskje mandags morning. Mest sannsynlig sistnevnte. I kveld når Mona e ferdig å tørke gamle rumper, komme ho ned til mitt lille hjem der eg selvfølgelig allerede har laga oss kvar sin gigantisk bananasplit og tent levande lys. Sammen skal vi spise den, se film og bare kose oss. Eg må innrømme at den her uka har vært sinnsykt stress. Men eg har fått gjort veldig masse:
  • Skole (zeff), der Q-film har gått myje bedre.
  • Traffikalt grunnkurs. Nestsiste gang.
  • Aerobic
  • Skrivegruppemøte x2
  • Step (sjuk instruktør)
  • Kjøpt meg: Radio (elZk), skapkorgskuffe eg har snekra sammen, opphengdings til bildene mine, skøyteledning, sovemedisin.
Når eg først har nevnt sovemedisinen kan eg like godt gå litt nærmare inn på det faktum at eg ikkje har sove sida forrige fredag. nesten. Likevel e det ikkje kvaliteten på søvnen det går på, men mengden. Når eg ikkje har tid til å sove, og bruka en time på å faktisk sovne, blir det litt for lite. Derfor måtte eg i går diverre ty til diverse legemiddel. I natt sov eg som en engel, til tross for at det bare va 4,5 tima. Eg drømte om deilige ting som sommer, vannkrig og kappløp uten klær. Okei, det siste e kanskje litt sært og eg veit ikkje koffor eg drømte akkurat det. Eg kan meddele til dokke alle sammen: eg deltok ikkje i løpet.

I går va eg først på skrivegruppe og deretter i "Kjellaren" der det va Gloppen scene opplegg. De som spilte va kjempeflinke og der va masse, masse folk! Då programmet va ferdig, stakk Sonja og eg, samt en flokk fra drama bort til Thomas. Anita va heilt skada og superhyper, for ikkje å nevne den perverse oppførselen. Skal ikkje gå nærmare innpå det. Vi gikk heim i halv ett tida og eg fant ikkje senga mi før halv to. Så kom den glade drømmen, etterfulgt av den ikkje fult så glade alarmen klokka halv sju: for då va det tid for italiensk. Jippi.

Ingen kommentarer: