onsdag 28. mai 2008

Livet er godt att, med peanøttsmør på.

Eg er berre nøgd.
Eg har teke teoriprøva for førarkortet, jippiii!
Eg har lagt i sola i dag.
Eg har ete rugsprø m/ peanøttsmør + iskaffi til. mm.
Eg er nesten ferdig med fotoinnleveringa.
Eg skal snart sjå Frustisane.

Til helga skal klassen ha utstilling på senteret med dokuentarfotoseriane våre. Eg gler meg til å sjå alle sluttprodukta. Til helga skal eg òg slappe av, rydde rommet mitt ein gong for alle, og støvsuge resten av hybelen. Utruleg kor mykje skit som poppar fram etter ei (kanskje to...) veke(r). Peace and love, I´m a dove.

3 kommentarer:

Janne sa...

Å, eg såg frustris i går med gjææængen, og det var hot stuff! Gled deg. Forresten har vel ikkje edderkoppar penis? Korleis sjekkar du kjønnet då? :)

Anonym sa...

love dove glove.

Anonym sa...

Kanami sang imo blog. Daw spaghetti.