onsdag 28. november 2007

Ok. Føla det e på tide med litt updates. Eg veit eg har vært litt lat i det siste, men etter at HU tok slutt (på søndag) va eg litt paff. For å understreke paffheten, såg eg film heile dagen. Og då meina eg heile dagen. Først Family Guy hos Sonja, så Kongerike for en lama med Daniel, deretter The L word aleine (fra 16.00 - 19.30). Dr. Janne ringte og ville henge. Vi såg Amelie. Eg vil ha det sånn som Amelie har det på slutten av filmen. Kjøre gjennom franske gater på moped med en skapning med fin nese foran. mm. Og sånn fin musikk då. Uansett: etter filmen gikk Janne og eg for å plukke opp pakkeselet Fredrik, som hadde alt for masse kostyme med seg (vi måtte bære). Vi laga kvelds og såg to episoda Simpsons. Vel heime på hybelen igjen klokka 23.30, såg eg to episoda Scrubs med Geir før eg fant senga. Fin dag.


No har vi endelig begynt med PTF (prosjekt til fordjuping). Webdesign e atter en gang my thang, og det e kjempeinteressant og kjekt! Eg skal lage "utdanningsprogramsidene" for Firda. Eg bestemte meg for det, fordi de rett og slett suge. "meir informasjon kjem seinare". Det leste eg for to år sida, då eg skulle søke Media på Firda. Utrolig irriterande! Derfor e eg selvfølgelig ekstra engaasjert. Eg har til og med snakka med Gunnar ("webdesigner" på sida), og lagt fram forslaget mitt. Han likte det, men ville ha det mest mulig likt fagerlia si side. "Den er så elegant, men likevel enkel". Skal bli, man. Deilig å kunne fokusere på bare ett prosjekt eg syns e kjekt i tre heile uke. Klør i fingrane etter å komme skikkelig i gang. Det her blir bra!

Pappa va her i går. Vi spiste på Senterkafeen sammen med kollegane hans. De e kjempekjekke og de syns eg e kjempemorsom. haha! Etterpå kjøpte han mandarina til meg. Pappa har fått seg leopard på macen sin. Eg e sjalu.

Ingen kommentarer: