tirsdag 20. november 2007

to ting ute av verda

Helga e ferdig og det e nok en gang mandag. Den her gangen gleda eg meg ikkje! Ei uhyggelig helvetesuke står for tur. Har vel egentlig akkurat fått snust litt på den. Før storfri hadde vi samfunnsfagprøve. Når eg skrive vi meina eg de fire av oss som va på skolen i dag. hm.

Ting nr to som e ute av verda e Haustfesten. Litt rart egentlig. Etter alt strevet og arbeidet, så e den bare over -på en kveld. Men det va verdt det. Og eg hadde aldri trodd det kom til å gå så bra. Heile familien min, samt kusine Inger kom , og det va kjempedeilig å se de igjen. No e det to uke til eg skal heim, og eg gleda meg stort. Tidligare på kvelden hadde de vært å skifta på hybelen min, og eg fikk fortalt under kaffien at mamma hadde tatt alle de tomme vinflaskene på gangen og fylt de med vatn og gule rose. Ho e søt som få. Øyvind, far til Fredrik, ville at vi skulle reise rundt i en trailer og holde Høstakers-Schwarz juleforestilling. haha!

Etter program, kaffi og kos va det dancing. Torgeir tok heilt av og dansa swing med ei jente i kvar arm. Eg, derimot nøyde meg med krabbedansen min. Etter litt moves på gulvet stakk eg heim til min fagre hybel der en lite flokk allerede hadde sutte seg godt til rette. Geir hadde besøk av Christian, Lamin, Ron og Vegar. Nokke som gjorde at vi måtte sove to persona i kvar seng. Eller... Ron låg i en krok, fordi han ikkje turte å sove i samme seng som Geir når han hadde på seg kilt. Alt i alt va det en fenomenal aften. Vi fikk til og med alle matrestane fra Haustfesten, sida Mona va sjef og greier. Då klokka blei halv seks, la eg meg. Halv ni våkna eg igjen. ergh. For å ha nokke å fylle tida med, gikk eg inn til Geir (observerte en klump, alias Ron, i hjørnet) og såg på skilpaddane. Samtidig leste eg feridg Døde menn går på ski. Den e ikkje like bra som Knut Nærum e på ekte. Seinare, då alle va våkne, leika Christian, Geir og eg mor far og unge. Eg va sjølvsagt mor, og Geir va superirriterande unge som hoppa opp i senga til oss heile tida! I tillegg ødela han vekkerklokka mi, ved å skru av beina og ikkje få de på plass igjen. Han syns det va så morsom at klokka rulla overende i stedenfor at den stod heilt vanlig. ok.

Utpå dagen kom eg på at -hey! eg har prøve i morra. Så med mi tretimers natt hadde eg heftige ti-minutters intervalla med pugging og søvn. Ti på ti av. For å våkne litt til, subba eg bort til Statoil og kjøpte meg rett og slett en sjokolade. Den va ikkje god.

Eg kan rapportere at det går langt bedre med radioreportasjen. Alle opptak e ferdige, og no må eg bare sette det sammen. Det verste eg veit e å høre stemma mi. Mykje eklare enn å se meg på film. Dessuten snakka eg altfor fort, sjøl om eg trodde eg snakka ufort. På lørdag e helvetesuka heldigvis forbi, Daniel komme på besøk og vi skal ha det kjempekjekt! Etter HU e det forresten PTF (prosjekt til fordjuping) der webdesign står for tur. Eg gleda meg.

Eg må forresten lære meg å skive litt småinnlegg inni mellom i stedenfor de herre store, langdryge. Eg veit det og beklagar.

1 kommentar:

m. sa...

by the way var du bezt i verda på scena. du kan bli alt du vil. du er min favoritt, din kritt.