lørdag 10. november 2007

på godt og vondt. ja, originalt.


Eg e litt småirritert i dag. Grunngiving:

  • Piraten kom nok en gang til timen uforberedt. Argh. Ka vi e her for? Lære Facebook?
  • Vi har enda ikkje fått Photoshop- og InDesignboka.
  • Det e kronisk rotete i klasserommet vårt.
  • Vi har bananflue på kjøkkenet.
  • Eg e lei av å låne vekk blyant/penn. Men bare på veldig bad days. Ikkje mange av de, heldigvis.
  • Eg har ingen fine, varme sko.
  • Elprice har enda ikkje ringt, og eg har ikkje lagt merke til høge inkommande summa på konto –ergo, ikkje fått penga tilbake.
  • Eg fryse på hendene og sitte på skolen sjølv om vi slutta for to tima sida. hm.
  • Eg e trøtt.

Ellers e det mange ting som e bra òg, selvfølgelig:
  • Høstfesten e komt sinnsykt bra i gang. For en konge gjeng. Eg må bare si det.
  • I dag e det fredag, og eg skal bare slappe av, kose og spise.
  • Thomas Dybdahl e en bra mann.
  • Eg går med lill støvla og skjerf mamma har vevd. Det klør litt, men...
  • Ute SNØR det. Åå! Eg vil lage snømann ASAP.
  • Eg har redigert ferdig ”Du kan ikkje ta på det her” / ”Can´t touch this”. Det blir så morsomt.
  • I helga e det øvingshelg (akk, men jippi òg).
  • På lørdag e det russekro, nokke som betyr at masse folk komme til Sandane.
  • I kveld går Switch på kino.
  • I går va en perfekt kveld der Mariell og Jostein feira deira treårige kjærleik. Kake, pizza, brus, vin, levande lys, kråkeslottet, bra folk og Spice Girls e stikkord.
  • Mobilen min har vært trofast mot meg i over to år.

Ingen kommentarer: