onsdag 7. november 2007

Tysdag, ein bra dag.

Som overskrifta avslørte, e det enda en bra tirsdag på gang her. Eller... sjølve skoledagen e no så som så, men eg har en god feeling. Begynte med en pussig italiensktime, der eg først av alt hadde glømt sekken min. Forstår ikkje kordan. Vi hadde prøve òg. Eg og Fredrik øvde i heile går, og eg kunne virkelig bøyingane. Men så fikk eg totalt jernteppe og skreiv masse feil. Arg. Heldigvis kan vi ta den om att. Etter prøva gjorde vi egentlig ikkje stort. Lærer Ottar va heilt tom i blikket og bare flytta rundt på tinga på pulten. Ragnhild ga han en Kuli-juice, og ting blei heldigvis bedre. Vi spilte atter en gang New Amigos, og eg har bare blitt bedre og bedre. I dag fikk eg 3 kort (3KORT). iih. Gleda meg til Italiaturen.

Radioprosjektet går desverre ikkje bra. Vi har enda ikkje komt fram til ett konkret tema for sendinga vår, og geJr komme til å klikke i vinkel (på sunmørsk. uff). Har nokken ett forslag, legg inn kommentar, pliZ.

No har vi nettopp hatt en spennande time med Ove Eide. Begynte med en kortfilm som heite Sniffer. Veldig interessant -I have to say. Deretter va det The Boondock Saints. Vi skal analysere den om to uke. Eg gleda meg.

I kveld e det Grey´s, og det gleda meg. Syns det e litt synd at vi ikkje har helligkvelda lenger, though. akk. Sånne herligheta bare koka vekk i kålen mellom all høstfestøving, skoleherk og Qfilmprodusering. Men eg skal no hvertfall lage meg en kopp te og se det. ja.

1 kommentar:

Anonym sa...

Thanks for this

information