onsdag 11. juni 2008

EksamensKØYR

Då var både eksamen, "by"køyring og langkøyring forbi. Eksamen gjekk vel rimeleg greit. Ikkje det beste eg har gjort grafisk sett, men karakteren var fin, og då er eg nøgd inn til vidare. Eg er berre glad eg er heilt finito. Om dei utspekulerte ovanpå skulle finne på å trekke oss opp i munnleg, er eg den fyrste å ete frå den forgifta leverposteien i kjøleskåpet. No kan eg faktisk ikkje skulere meir. Kroppen seier stopp, sinnet seier stopp, og til og med munnen min seier stopp.

Køyring i Førde (noko som neppe kan definerast som bykøyring), var eigentleg svært kjekt. Lyskryss, rundkøyringar og andre fasilitetar var vanskelegare sagt enn gjort. Og det frå ein så-som-så-sjåfør med vingleratt og for høg fart. Til Ålesund på langkøyring gjekk det òg ganske greitt. Mona si stilling som kartlesar kan heller diskuterast. Og omvendt, forsåvidt.

Som ei innskyting før eg atter ein gong legg meg (for seint), legg eg ut bilete av brosjyra som var ein del av eksamensoppgåva. Fargen er eigentleg lik på alle sider. Printeren var berre vrang. Det er den mørkaste raudfargen som tel:



Gute Schlacht.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Well for me its better to be more realistic.

Anonym sa...

Æææ den var dritkul!

Marionétte sa...

Tøft. ^^

3-2-nuz sa...

Kewl eksamensting:D

Silkeschwarzen sa...

fredrik, aslaug maria og 3-2-nuz: Takk. Det var kjekt å høyre! :)

Valkyrje sa...

Det seier stopp her òg...

Brosjyra var tøff!