tirsdag 11. desember 2007

sult, også plutselig mykje meir.

Eg sit i eit kaldt klasserom utan mat.
Eg presterte å glømme matpakken min i dag. Eg kan forsikre alle om at: det skjer sjelden. Kan bare huske en gang i heile år, og då tok søteGeyr den med seg. Men ikkje no... åe! Eg hadde laga to deilige rugbrødskive med ost og skinke. mm. Men den stakkars, kvite nisteboksen min ligge einsam på pulten i det gussjegrønne rommet mitt. I det minste har han det varmt. Her e det så kaldt at eg e redd det komme til å ende i kolbrann for heile gjengen. Æsj, fingra og tær over alt. Snart må vel alle få seg robotdata som en kan kommandere rundt muntlig (siden en har mista fingrane til å trykke på tastaturet med lzm). Uansett. Eg veit no kordan Knut Hamsun hadde det i sin "utforskningsperiode" under skrivinga av boka, Sult. Borsett fra at eg ikkje eksprimentera då. Eg e bare ett uheldig offer.

For å gå over på nokke litt kjekkare (har fortsatt litt positiv energi igjen i kroppen, til tross for tom mage): i dag va eg på italiensk. Det va like gøy som alltid. Vi fikk i dag utlevert ei italiensk julekakeoppskrift. "Stygg men god" va den oversett. Eg tror eg må begynne å studere litt hardare framover, skal italienarane forstå meg i vinterferien. Eg gleda meg uansett. Vi skal bo i vertsfamilia, en og en. Det blir kjempegøy!

Ute e det iiiskaldt! Men eg lika det, sjøl om eg som sagt komme til å miste både fingra og tær. Det e så desember, at eg har ikkje ord. Det e ikkje snø ute, men frosten gjør samme nytta. Det e masse fine ting framover:

  • Fredag:
    -Publisering av nettsida (håpa det blir bra)
    -Oda komme. Vi skal koze og ha det koz.
    -Det e helg!
  • Lørdag:
    -Eg skal til frisør.
    -Masse folk komme til meg før...
    -...SKALKEFESTEN
  • Søndag:
    -Fin frokost med masse fine folk. Masse fin mat og julekake.
    -Ultimal slakkedag
  • Tirsdag:
    -Ferdig med tentamen kl. 13.30. Iha.
    -Mat med jentene
    -Avslutningsmiddag med hybelvert og naboa.
    -Pakking til JULEFERIE
  • Onsdag:
    -Pappa komme å henta meg heim.
    -HEIM
    -Juleball
  • Torsdag:
    -Offisielt JULEFERIE!!
  • Juleferie:
    -Masse mat, masse slekt.
    -Kos, peis og kakao.
    -Familieselskap
    -Gang rundt jueltreet (ja, vi gjør det)
    -Møte masse folk eg ikkje har sett på mange måneda. sakn.
    -Nyttårsafta

Ingen kommentarer: