torsdag 6. desember 2007

fine adventsdagar

Tenk på det. No e vi i advent. Og sjøl om Geir ikkje e i julehumør og prøva og dra meg med ned, fordi han blir for fort lei av jula (saiko), e eg i skikkelig førjulsstemning no. herrrlig. Eg trekke forresten det e eg har sagt/skreve om at jula ikkje e spennande lenger og at eg ikkje gleda meg så masse, for det gjør eg. Derfor sletta eg faktisk mitt veslevoksne, tidligare innlegg om nettopp det! I går spiste Ragnhild, Lina og Kristine middag hos oss. Det vil si, Lina og Geir laga lasagne sammen og Ragnhild og Kristine hadde med seg brokkoligrateng (eller nokke). Eg kom heim akkurat då R og K va ferdig med bg og arva resten. Det va salt, men nam. Etter step med nazitrener, va eg hos the same neighbours +mariell+fredrik+jostein. Vi spiste risbolla og mandarina og drakk rødvinsgløgg. nam. De e så skjønne og søte og sånn. Vi satt på gulvet med masse stearlinlys og hørte på bigbang. ah. Då eg la meg va eg stupingz. elzka senga mi.

I dag tidlig, etter å ha slumra alarmen tre ganga, stod eg opp og fant en julesokk (!!!) utfor døra mi. Lykke på jord! I julesokken låg der tre kakemanna, kvikklunsj og mandarina. Eg blei så glad. Lure mamma stod sjøkvsagt bak heile ideen, og hadde ringt til Mona siden det e Santi Klaus i dag, og eg ikkje får være med å feire heime. Alle e søte. Takk!

No har eg jobba masse med webprosjektet og eg tror det går ganske bra. Eg har skreve ferdig tekstane om alle programområdene bortsett fra IKT. De e nemlig litt føkka å skrive om, for informasjonen e spredd overalt og det e ei litt "utanom-det-vanlege-line".
Jaja. eg får ta i eit tak.

Ingen kommentarer: