onsdag 19. desember 2007

snikk snakk

Etter lite søvn, og fem tima intens jobbing e eg no endelig ferdig med tentamen. Det e så herlig, at eg ikkje har ord. Alt gikk ikkje som planlagt, though. Plansjen som egentlig skulle være ståande, laga eg selvfølgelig liggande, og når den skulle eksporterast til pdf-fomat, forsvant teksten min. Men eg gjorde no hverfall mitt beste, og det e jo det som e viktigast. Right?

I kveld e det først nissefest, og deretter avslutning med hybelhuset. I morra komme pappa og henta meg klokka to, sånn at eg får med meg julekonsert og juleball med florøværingane. Eg gleda meg kjempemasse. Eg savna heile Florø veldig masse no, og eg kjenne at det skal bli deilig med juleferie. Masse deilig mat, herlig slekt, selskap der eg kan bruke kjolane mine og skjønne venna eg ikkje har sett på evigheta. mm.

Tror eg gjør det kort for denne gang, og slutta av her. No stikke eg heim og slappa av litt.

Ingen kommentarer: