lørdag 1. desember 2007

Hjem kjære hjem

Fytti rakkeren, det va godt å komme heim. Mamma stod klar med lasagnen, og Elsabeth klemte meg så lenge at eg måtte be ho slippe. Oliver malte ekstra masse (eg e sikker på det!). Etter middag hadde Elisabeth, mamma og eg jentekveld (oh yeah) med julekakebaking og beat for beat på TV`en. Eg blei kvalm av for masse deig (born), men skyldte den vekk med kaffi (vaksen). Nytt på Nytt va like morsomt som alltid. Og eg holde fast på, no som før, at Jon Almaas e kjempepen!

Det e så godt å være heime! Kan ikkje få sagt det nok! Tenk å være i ett stort, varmt hus med masse god, dyr mat! Ih. I morra e det Rema. Eg grugleda meg. Hata å sitte i kassa når eg hosta. Ser ut som en dust. "kvit-HOST-tering?" Men eg gleda meg til lunsj med mine kjekke kollega (vaksen), og alle de morsomme kundane eg kan baksnakke med de etterpå.

koz klemz gid

2 kommentarer:

Ingvalid sa...

viss eg kom å handla på rema, hadde du baksnakka meg då?

Silkeschwarzen sa...

om du hadde lest ett dikt til meg, så kanskje. men då på en god måte!