torsdag 17. april 2008

Samandrag. Om du gidd liksom.

Eg orkar ikkje skrive heilt ut akkurat no. Eller seinare for den del. Eg skriv i kodar/stikkord og håpar folk forstår. Det er ikkje særleg djupe saker, men verdt å nemnast. Here goes:

Fredag:
Heim-Florø m/ båt. Sur betjent, utsolgt for ungdomskort -Min feil. plis.
Heim til Elisabeth -babsitter for the weekend.

Laurdag:
Jobb på Rema=ok. Simon har fått lapp, og køyrde heim. Eg+Eli+Taco+Poccahontas+jordbær=sant. Nattetur på Brandsøyåsen med veslesyster. Kjempekoseleg, mørkt og litt skummelt. Til sengs 23.30 -impregnert over meg sjølve.

Sundag:
Eg+Eli+Taco+Bambi+jordbær=sant til frukost. Herleg. Sykkeltur, bake bollar og lage kort. Pappa heime halv ni. Fin helg, fin pappa.

Måndag:
Båt til Bergen m/ hyggeleg ansatt +ungdomskort. Til Ramzey kl tolv. Får italiensk is med boss og har det berre kjekt. Kjem heim til fin familie. Eivind (pappa) har bursdag=kake og førtiåringbesøk. Ingvild (syster) og eg går to timar lang tur utan å heilt vite kvar. Kjempekjekt.

Tysdag:
Lite produktiv jobbdag. Litt lei + lite og gjere. Saknar skule + Sandanevener. Kjem heim til fin familie. Bodil (mamma) har bursdag=eg lagar grønsakpai til heile familien med tre pakkar paideig (!!). Frustis m/ Ingvild og Mathilde. Kjempespanande episode. åiåi.

Onsdag:
Vaknar med kjempevond hals. Ramzey=kjempeproduktiv dag. Gjer meg heilt ferdig med ulveklistremerker, som alltid har vore eit pirkeprosjekt. Lært mykje Indesign. Vidareutvikla BOMS med communityfunkjson. Bestilt Roskildebillett og er overlykkeleg. Etter jobb=Stian=kos+kaffi+Burger King+vindusshoppe. Kjempegodt og sjå att.

Kjem heim med planar om fjelltur m/ Ingvild og Mathilde, kakao og grillings. Men er fornuftig og blir heime grunna vond hals og stort bli-liggande-sjuk-potensiale. Skal jobbe laurdag=kan ikkje vere sjuk. Fiksar alle rekningar og har framleis pengar. Livet er herleg.

I morgon skal eg vere med pappa som har standby i Bergen. Eg skal til og med kanskje køyre litt bil. Skummelt. Seinare skal eg sjå på sofa til hybel og gå på kino med Ingvild. Litt trist at det snart er gått tre veker, men eg kjenner òg at det skal bli kjempegodt å komme att til fagre gloppen. De er elska av meg.

Ingen kommentarer: