fredag 18. april 2008

Host hark nys

Forkjølinga har gått opp eit nivå, og eg befinn meg no i host, hark, nys + vond hals perioden. Utruleg ubehageleg. Og eg hatar å vere på jobb med hosting. Då meinar eg Remajobb. Jaja, det er no ikkje så kjekt å vere på webdesignjobb helelr, for den del. Tingen er berre at når eg fyrst byrjar å hoste, tar det eit hundeliv før det stansar att. Og på Rema, med utolmodige sunnfjordingar på rad og rekke("ring på ny kasse dååå"), tykkjer eg dette er bortimot ukult.

Jajajajaa. No er det tre minutt til eg er done for the day her på Ramzey. Eg og pappa skal på Fretex (eg ville, han sa ja), så ete noko godt, så køyre, så sjå på billegsofa til hybla. Veret er heilt fantastisk, og no (to min seinare) byrjar eg og pakke sammen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Christine!
Finnest Fretex i Florø?