mandag 4. februar 2008

Kjempemessig!

Dagen vart faktisk mykje betre enn venta. Frokost på senga med champagne, berlinerbolle og ein klump herleg familie. Gåvene var dessutan overraskande store. Eg trudde heilt ærleg ikkje eg skulle få noko i det heile, sidan mine kjære foreldre betalar førarkortet, og vegen dit for meg. Av mamma og pappa fekk eg tur til London. Kjempesøtt. Eg og mamma skal ta oss ei langhelg med musikalar og loppemarknad among british gentlemen.

Til brunsj kom tante og onklar. Men plutseleg vart det mange fleire enn planlagt, og det var kjempekjekt! Nokre var blitt stuck i Florø grunna vèret, medan andre rett og slett kom som ei overrasking.

Ut på ettermiddagen gjekk Schwarz´ på Tomasine for å ete middag. Nam. Deretter tok eg bussen tilbake til Sandane, og fekk bursdagsklem og Oreokjeks med dei innfødde i huset. Geir hadde dessutan vaska kjøkenet til det glitra.


No er eg lukkeleg og ikkje irritabel. God natt

Ingen kommentarer: