torsdag 10. januar 2008

godt nyttår, bai de wei.

Som første innlegg i ett nytt år, burde eg vel ha nokke interessant og nyttig å komme med. Men til alles skuffelse blir det nok bare enda ett kvardagsinnlegg, der opptura, nedtura og mellomtura blir oppsummert. ok?

Nyåret starta egentlig veldig bra! Sjukdommen som hadde campa i kroppen min heile jula, kom seg ut, og eg kunne endelig begynne å spise mat igjen. Fryd på jord! Etter å ha blitt en frisk person igjen, fikk eg lærekjørt litt de siste to dagane. Det gikk bra (med flaks). Uten mykje kontroll holdt eg faktisk på å kjøre ned tre persona PÅ gangfeltet. Tenkte vel litt for masse på meg sjøl, og kassebilen eg befant meg i. Ettersom bilen vår etterkvert har blitt ett gammalt skrap, e sjølvsagt girspaken "litt" slitt. Eg prøvde seks ganga å få bilen til å starte, før eg skjønte at den stod i 3 gir. høh.

Sandane va ett deilig gjensyn. Sirkusfest hos Mariell på torsdag, men nesa heimover allerede fredag grunna helg og jobb. Eg våkna i dag tidlig (onsdag) med sterke tendensa til influensa. ugh. Eg bestemte meg for å bli heime for å "klarne til", så eg ikkje skulle fortsette å være sjuk resten av livet. I kveld blir det framføringsplanlegging med Inga. Håpa det går fort, for eg har lasta ned "The clockwork orange".

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eg har rydda litt i bloggen min <3 Og bai de wai, eg vil gjerne sjå clockwork orange med deg ein dag.

Anonym sa...

Eh. Helsing Janne. :D