lørdag 19. januar 2008

Hei og hopp, eg har kopp! Ting går faktisk veldig bra! Eg e for tida en veldig chill person, som rett og slett tar livet med ro med ett pizzastykke i handa. Uka som har gått har vært veldig lat og usunn, og akkurat no bryr eg meg ikkje! Kostholdet mitt har utvikla seg til ett kostuhold. Der taco, pizza og tonnevis av snop har prega tallerkane mine vekselvis de siste dagane. Eg, som alle andre, skulle selvfølgelig starte ett nytt og bedre liv i nyåret, og trening, sunn mat og en strammare økonomi var førstepri. Jaja, eg får begynne på mandag. liksom.

I disse dager (i dag) e eg i Florøby, og nyte det til det maksimale. Det faktum at vi har ett hus med fleire enn tre rom til disposisjon, e for meg utrolig! I morra e det gode, gamle Rema igjen, og min nestsiste lørdag som 17-åring(alias inkompetent ølselger). I kommande uke får eg min feite (ja, eg syns) lønnsslipp. Då blir det litt nedbetaling her og der, bestilling av diverse datating, samt nokke unyttig stæsj fra qxl. Siden eg no e i ett skikkelig godt kysthumør, skal eg lage ei lita morroliste:

Morsomheta:
  • Fikk brev fra "Die Schweizerische Botschaft" fordi eg snart e myndig. Har aldri i mitt liv blitt tiltalt på en finare måte: "Sehr Geehrte Frau Schwarz" ("Svært beærede frøken Schwarz").
  • Mamma har kjøpt seg opp-til-puppane-dongeribukse, med knappa heile veien.
  • Eg (frk. antirøyk) blei i dag utnevnt som naturtalent i å blåse røykeringa med Daniel si vannpipe fra Portugal. Han va svært sjalu.
  • Elisabeth røykte vannpipe med oss (det fins vel ingen aldersgense?).
  • "Ut i vår hage" på web.
  • VISA-kortet mitt e endelig komt i posten, men det va ødelagt akkurat der chippen e plassert (morsomtkjipt).
  • Eg e snart atten år, og det eg gleda meg mest til e å kunne selge øl på Rema.

Ingen kommentarer: