tirsdag 28. august 2007

Utkvilt i Førde

I dag har vært en deilig dag. Ja, det har regna masse, men eg har hatt det godt likevel. I går kveld la eg meg faktisk i tide og fikk sove nesten med en gang, nokke som resulterte i utkvilt, deilig dag! Blei litt stress likevel i og med at eg skulle smøre meg niste. Skoledagen begynte med mediekommunikasjon der vi lærte om mediepåverknad. Ja, det e kjekt det. Etterpå hadde vi samfunnsfag med han Bjarne, og til slutt hadde vi lærer-geJr med filmhistorie. Om en bare greie å følge med kan det bli ganske interessant. Etter skolen dro eg og Mariell til Førde halveis på impulsen. Det gikk i mat, H&M og The Body Shop. Løøv. Det va veldig gøy og veldig uøkonomisk! Stipendet e enda ikkje komt, og de pengane eg har fått (lånt?) med mama og papi bør holde til stipendet ankomme. I will make it. På vei heim dro eg iPoden min opp av lommea og skrudde på "The little mermaid" til min og Mariells store fornøyelse. Ho e såå fin med sitt røde, luftige hår! Eg satt og lo høgt og trodde Mariell lo med meg fram til vi va halveis i filmen då eg merka at ho hadde konvertert til drømmeland. Eg såg meg rundt i bussen (den va stappfull) og fant fort ut at eg fra og med det sekundet skulle slutte med teite latterutbrudd i offentligheten. Ydmykande og flaut.

Til glede for store og små (og spesielt de uten penga) blir det i morra gratis middag på skolen (YES), pga. elevkveld-opplegg. Med andre ord: en middag spart fra budsjettet. Resten av uka skal eg spise fisk og tomatsuppe har eg funne ut! Jepp. Det får duge.

For å gå inn på nokke heilt anna, så må eg bare fortelle at eg e blitt facebook-addict uten grunn. Det e ingenting som skjer der, eg får aldri nokke slags form for post eller"wall post" og ingen legge ut bilde til interesse for meg. Dessuten e eg lei av å ende opp som ett tre på quizane. Tèjt.

No skal eg i vaskekjelleren og henta klærna mine. Shalom, my friends.

2 kommentarer:

Gjort i Orremyra sa...

Så tscheggt tønt ja das:)
Hætt Di ja in førde chønne træffe, aber du bisch ja mit dr Mariell zæmegsi...
løv papz

m. sa...

Køz. <3