søndag 26. august 2007

Saturday Night Fever

Not! Men likevel deilig. Va på jobb fra 08.30-16.00. Ikkje det mest spennande eg har opplevd, men det blir jo til slutt deilige penga av det. Etter jobb blei eg henta av mamma og har egentlig chilla resten av dagen. Sitte no på mitt "nye" rom og tar en heil haug med testa på start.no. Har blant anna funne ut at "min sang" e "I feel good" (lika tanken på det i grunn), at livet mitt e basert på en ungdomsfilm med terningkast 2, og at eg i mitt neste liv vil bli ett tre. Det gjenstår jo bare å se, eller ka?

Når eg ikkje tar testa på dataen, lese eg Mariell si halvperverse, sære bok, som faktisk har en del intelligente konklusjona og utsagn: "Slik er det alltid. Den en vil ha, vil ikke ha en, og den en ikke vil ha, vil ha en. At to personer vil ha hverandre samtidig er nesten en umulighet. For det er alltid en som løper etter den andre, og når den ene blir lei, begynner ofte den andre."
Smart og svært sant! Men på den andre sida, kunne eg ha fortalt dokke akkurat det samme -gratis!

2 kommentarer:

Kristoffer sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristoffer sa...

Kondolerer vedrørande tapte blogginnlegg.
Foreldrevennleg blogg er ut. Lat oss sjokkere dei! Dop! Sex! Vikingarna!

Bergen snart? :)