onsdag 22. august 2007

!!!!!!!!

Ja, folkens! No e eg ganske så pissed. Fordi mamma og pappa ved ett uhell leste ett av blogginnlegga mine, ville de at eg skulle gi de adressa til min blogg. Eg tenkte då at eg kunne lage en "foreldrevennlig" blogg, så de kunne få se ka som skjedde med meg. Eg oppretta en ny blogg, men fant fort ut at den va tilknytta min gamle, nokke som betydde at heile vitsen va vekke. For å då skulle slette den nye bloggen gikk eg innpå nokke eg aldri burde ha gått inn på og sletta BEGGE bloggane, inkludert den eg har skreve på ett halvt år no! Og ja: Eg e pissed off! I tillegg holde vi på med en presentasjon til i morra og det e kjedelig. På den andre sida, når eg ser ting litt på avstand, e det kanskje greit å begynne en ny blogg no når skoleåret fremdeles e friskt.

Når klokka blir 21.40 e det opp til Mariell for Grey´s og bananer. Eg gler meg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

order tramadol online mastercard tramadol dosage opiate withdrawal - tramadol online pharmacy usa

Anonym sa...

herbal phentermine buy phentermine online uk - can you order phentermine line