søndag 13. juli 2008

Die Stadt

...eller tvert i mot. Eg har no vore på bygda Stadt sida onsdag kveld. Dette har eg opplevd:

  • lærekøyring
  • strandkos
  • god mat
  • forkyling
  • besøk av Hilde, Helge og Mathilde = kjeks
  • planar om surfing, men heime grunna forkyling, medan besøk surfar
  • mini-roadtrip med besøket
  • Fure
  • krangla + blitt ven att med mama.

I morgon ber det heimatt til Florø, der Daniel og sin sveits-kompis, Jonas befinn seg. På tysdag er eg remakjerring på fulltid og ut veka. Diverre fekk eg dei aller kjipaste vaktene: 15.00-22.15, noko som betyr null sosialt samkvem. Då blir det i tilfelle om natta, sidan alle jobbar frå ni til tre eller noko... Men men, ja ja. Eg er uansett ganske frisk til sinns, og gler meg til å kunne tjene litt gryn i og med at eg er rakablakk etter Roskilde.

koz.

4 kommentarer:

Valkyrje sa...

Får håpe jobbdagane ikkje vert alt for dumme. :)

Gråsona sa...

dra med familien din til eplehagen 14;)

Silkeschwarzen sa...

Poirot: Bortsett fråat eg har snudd døgnet heilt på hovudet, går det forbausande greit! :)

Gråsona: Om ikkje anna, kjem i alle fall EG, das Chriz, til Eplehagen på laurdag. Jippi!!

Valkyrje sa...

Uff... Men pengane som kjem inn hjelper vel litt på når hovudet er småforvirra? :)