tirsdag 28. august 2007

Oppgave/blogg

No e klokka ti over halv elleve. En time fra friminutt. Vi har fått ei prosjektoppgave, nokke som gleda meg sterkt. Vi skal lage en reportasje om ”mediepåverknaden i Noreg” og eg har fått emnet Film/Video. En lura sikkert no på koffor eg skrive blogg istedenfor å skrive reportasje når eg virka så henrykt over å få ei oppgave, men tingen e den: At eg e ikkje så effektiv i begynnelsen. Nei. Eg e aldri det, skjønna du. Derfor må eg bare tømme hodet mitt først, så må eg la heile oppgava synke inn i hodet mitt, så eg får gode idea. Men eg har gjort en del forarbeid, då. Eg har gjort masse statistikk-research på ssb og medienorge. En skulle ikkje tro det, men det e ganske interessant.

I dag har vi laaangfri. 1,5 time. Herrrlig. Då ska eg og Mona i kantina og finne oss nokke godt. Etter skolen skal eg handle mine planlagte middaga, grønsake og melk. Eg finne ikkje på meir å skrive. Høre på Kent-Utan dine andetag. Deilig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den sangen er trist :( Eg gleda meg til nye albumet. Eg følar meg som en FAN faktisk. Det er første gang i heile mitt liv eg har vore FAN. Bortsett frå Legolas epidemien min da.