onsdag 2. april 2008

Børgen (med rulle-R).

No har då min periode som praktikant starta. I tre veker framover skal eg vere utplassert i Ramsøy Design -eit grafisk design byrå, som ligg rett ved Torgallmenningen. Veldig praktisk. Etter ynskje frå Sonja skal eg skrive litt om korleis opphaldet mitt har vore til no.

Den fyrste dagen på jobb, må eg innrømme eg vart litt overvelda. Eg fekk oppgåver i program eg aldri hadde høyrt om før, og dei to andre på kontoret snakka eit webspråk som var gresk for meg. Eg spurte uskuldeg om det var Dreamweaver dei brukte som nettpubliseringsprogram, og fekk i svar at dei brukte både det og Rapidweaver, og tusen andre eg ikkje hugsar (sjølvsagt). Så... fyrstedagen vart eg litt slått ut. Det må eg berre ha sagt.

Dag 2, derimot, vart mykje betre. Eg fekk ein agenda som var mykje meir tileigna mine mediekompetansar, og eg jobba jamt og trutt 09.00-16.00. Eg laga blant anna ein ny logo for eit firma i same bygget. Riktig nok ikkje ein ny logo. Tingen var nemleg den, at firmaet hadde myst logoen i eps-format, og sat igjen med ein lågpoppløyst JPEG-fil. Eg vart sete på saka, og måtte teikne den på nytt Illustrator. Mareritt? Ja, om ein ikkje kan programmet, slik tilfellet var for min del. Min kjære boss viste meg defor ei TIP TOP side med alle tutorialane ein treng for å meistre samtlege CS3 program i Adobe pakken. Ver so GO´.

Den "nye" logoen. Den er ikkje særleg kul, men...: eg har teikna den, -i Illustrator!

I dag (onsdag) var det ein heilt vanleg dag. Følte eg i alle fall. Det var jo berre tredje dagen, så eg kan jo ikkje heilt definere ein ”vanleg dag” enda. AnywayZ. Fekk eitt nytt sett oppgåver. Mesteparten var vidarearbeid frå dagen i forkant. Mitt største prosjekt hittil i praksisperioden min, har vore FFU (Fellesaksjonen For Ulv). Heftige saker. Her har eg laga klistermerker, fargepalett, og banner til den nye heimesida. Om du vitjar den gamle, kan du lett skjøne kvifor dei vil ha ny. På klistermerka skal det stå diverse slagord frå patriotforeniniga. Nokre døme er:
  • Ja, til ulv!
  • Leve ulven!
  • Ja, til rovdyr i norsk natur!


Det tar jo heilt av. Men det er no heilt greit form min del. For så vidt. Det er eigentleg morsomt å lage klistermerke.


Ellers kan eg meddele at eg offisielt har vorte innvia i min vertssøsters kveldsklubb. Noko eg tykkjer er kjempekoseleg. Dei to veninnene som er like gamle som meg, er supersøte, og eg trur dette blir tre kjekke veker.

Kveldzklubben. Eg får være med i "the inner circle", og det er kult.



No er eg trøytt, og augene svir. Det kjennes faktisk ut som om nokon har putta ekstra salte Ritzkjeks under augeloka på meg. Berre på pur. For noken typa. TØFFE typa.

3 kommentarer:

Apfel & Piri sa...

Jaa! Gøy, TØFFT! Du har det jammen MEG kult!

Anonym sa...

så gøy at du har det kult! Kan eg spørre kordan du har fått vertssøster?

Silkeschwarzen sa...

Hei anonym, og takk Fred!
Eg e i Bergen i praksis og bor hos en vennefamilie av oss. Så vertssøster va egentlig halvt på tull og kos. :) Ho e tha girl i familen.